Web Analytics Made Easy - Statcounter

لودگی و مسخرگی را به تصویر می کشند و مهر کمدی را روی آن می زنند، ابتذال در کلام و ظاهرشان فریاد می زند، روابط انسانی مشمئز کننده ای را به نمایش در می آورند که اگر هر فرد غیر ایرانی این فیلم ها را ببیند فکر می کند مردمانی کاملا عقده ای و سست عنصر در مقابل جنس مخالف در کشوری به نام ایران زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همچنان فیلم های به ظاهر کمدی با حضور بازیگران چهره، سینما را به وضعیتی اسفناک رسانده اند که مخاطب را از خریدن بلیت و وقت گذاشتن برای دیدن این دسته از فیلم ها پشیمان می کند.

 

لودگی و مسخرگی را به تصویر می کشند و مهر کمدی را روی آن می زنند، ابتذال در کلام و ظاهرشان فریاد می زند، روابط انسانی مشمئز کننده ای را به نمایش در می آورند که اگر هر فرد غیر ایرانی این فیلم ها را ببیند فکر می کند مردمانی کاملا عقده ای و سست عنصر در مقابل جنس مخالف در کشوری به نام ایران زندگی می کنند.

 

در برخی سکانس ها از کوچک تا بزرگ، پیر و جوان همه و همه گویا عقده شوهر دارند و در مقابل شخصیت مرد داستان از خود ضعف نشان می دهند و می خواهند از او دلبری کنند.

 

رقصیدن هم که دیگر یک پای ثابت این گونه فیلم ها شده است، مشخص نیست در کجای دنیا رقصیدن از معیارهای طنز و یا کمدی تعریف شده که این فیلمسازهای بی ذوق ما فیلم هایشان را بر اساس رقص کمدی می نامند و به خورد مخاطب می دهند.

 

فیلم لس آنجلس تهران به ظاهر در ژانر کمدی فانتزی ساخته شده است اما به جز رقصیدن و آواز خواندن و لودگی از پیرزن های فیلم چیزی نمی بینیم.

شوخی های اروتیک و دوپهلو به کار بردن برخی کلمات مانند "به خاک رفتیم" و بیا بگیرش" که در جامعه تداعی گر شوخی هایی بسیار خصوصی است؛ صحنه بوسیدن و مثلا سانسور کردن آن در این فیلم مسله تازه تری است که احتمالا باید منتظر باشیم در آینده ای نه چندان دور شاهد صحنه های سکسی در فیلم ها باشیم.

اگر حمایت یک سری از اسپانسرها نباشد شاید کمتر چنین فیلم های فاجعه ای ساخته می شود، حضور فروشگاه زنجیره ای رفاه و بانک ملت به عنوان حامی مالی این فیلم، با این که هر دو حامی دولتی هستند و بیت المال را در دست دارند، اصلا قابل توجیه نیست چرا که با حمایت از این فیلم تنها می توان گفت که بیت المال را هدر داده اند.

 

آوردن اسم و تصویر هنرمندان لس آنجلسی مانند گوگوش و بهروز وثوقی در این فیلم هم مانند دیگر فیلم های از این قبیل کمدی تقریبا عادی شده است و کسی نیز پیگیر این مسائل نیست.

 

فیلم از نظر ساختار و داستان آن قدر ضعیف است که نمی توان اصلا در مورد آن حرف زد، تنها چیزی که در مورد آن می توان گفت این است: این فیلم افتضاح است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد